כל הגירויים שמפריעים לכם באימון הכושר שלכם

אימון כושר אישי

0 16

אתם כל כך רוצים להצליח בתכנית האימונים שלכם, עד שהחלטתם להתאמן בפורמט של אימון כושר אישי. אין כל ספק כי את הדבר המהותי והחשוב ביותר עשיתם, אך דעו כי ישנם גירויים שונים שמפריעים לכם להתאמן ולהגיע לתוצאות ואתם אפילו לא מודעים להם.

את העבודה? השאירו במקום העבודה

אחד הגורמים שיכולים להפריע לכם יותר מכל דבר אחר, הוא פשוט להיות עסוקים בכל דבר שהוא לא האימון שלכם. לא אחת, נערכים אימוני הכושר בסוף יום העבודה, כך שמגיעים המתאמנים כשמטלות המחר מטרידות אותם, השיחה עם בוס הורידה להם את מצב הרוח ונדמה כי קשה לעשות את המעבר מיום העבודה הקדחתני אל אימון כושר אישי שמטרתו להשקיע בעצמכם. ההמלצה היא לנתק את עצמכם מכל גירוי חיצוני, לרבות מטלות העבודה שלכם לשעה אחת קלה. זיכרו כי האימון מסייע לכם גם בשחרור הלחצים והמתחים, כך שאתם נמצאים במקום הנכון לכם.

והטלפון? נכנס אל התיק

מקטנים ועד גדולים – רבים כיום מגלים קושי רעב בלעזוב את המכשיר הסלולארי שלהם ולהניח אותו בצד. דרך המכשיר הסלולארי אתם מצליחים להישאר מחוברים לחדשות, לרשתות החברתיות, להודעות הנכנסות אל המכשיר שלכם וכמובן שאתם יכולים להיות זמינים לשיחות הנכנסות שלכם. אימון כושר אישי הוא ההזדמנות הטובה ביותר להתנתק גם מהמכשיר הסלולארי שלכם. בעת שתהיו עם הפנים אל המכשיר החכם שלכם, לא באמת תצליחו להתמסר ולהתרכז באימון, וחבל.

אימון ביתי כשהילדים בבית אימון כושר אישי הוא אימון שמותאם אליכם, מה שאומר שניתן לערוך אותו גם בבית המאמן, גם בפארק הסמוך לבית שלכם ואפילו בבית שלכם. אכן, אימונים המתבצעים בבית מגלמים בתוכם לא מעט יתרונות, אך גם חיסרון אחד בולט: חוסר היכולת של מתאמנים להתנתק לשעה אחת מהילדים. כשאתם מתאמנים בבית ומסביבכם הילדים שלכם, הם מגלים עניין במה שאתם עושים, הם מבקשים מכם עזרה בהכנת מזון ובהכנת שיעורים. התוצאה? האימון נקטע, הריכוז שלכם אינו בשיאו כך גם האימון בסופו של דבר. לכן, את האימונים הביתיים כדאי לערוך בשעות בהן הילדים במסגרות חינוכיות או אצל חברים.

Leave A Reply

האימייל שלך לא יוצג באתר